facebook_pixel

Garantie

1. CADRU LEGAL SI CONDITII GENERALE DE ACORDARE A GARANTIEI LEGALE
Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003.
Garantia Bunurilor si serviciilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de S.C. CASPIT ANALIST & TRADE S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii prezentat in pagina de contact. Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor sau ale furnizorilor S.C. CASPIT ANALIST & TRADE S.R.L., beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit pe certificatul de garantie. Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor in acest caz pot varia in functie de producator sau furnizor si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator sau furnizor, la nivel national. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 . La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.
Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la S.C. CASPIT ANALIST & TRADE S.R.L. este de 2 (doi) ani de la data cumpararii. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala si pe certificatul de garantie.

2. CONDITIILE CERTIFICATULUI DE GARANTIE
In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie, conform legii 449/2003.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conforrmitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 – 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);
d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;
h. la ceasurile din categoria I, II si III de rezistenta la apa se constata prezenta apei in interior;
i. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);
j. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
k. durata de viata a bateriei;
l. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;
m. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.

Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;
b. pierderea certificatului de garantie;
c. Bunul primeste respingere de garantie.

Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.